Бала туудан қорқуды жеңуге болады!

Егер сіз босану кезінде босану және босану кезіндегі ауырсыну туралы алаңдасаңыз, сіз босанудан қорқуды азайтуға көмектесетін кеңестермен танысыңыз.
Бала туудан қорқу жүктіліктің басында пайда болады. Ешкім дәл сіз үшін дәл қалай болатынын нақты айта алмайды. Босану кезіндегі ауырсынуды жеңілдететін көптеген әдістер бар, бірақ оларды таңдау өте жеке. Біреу массажға көмектеседі, ал біреу қарапайым моидан оңай. Кейде, тіпті кесарь бөлімін алдын-ала жоспарлағанның өзінде, бәрі ертерек басталуы мүмкін, ал әйел өз бетінше және ешқандай проблемасыз туады. Есіңізде болсын, ауырсыну қорқынышты көрінуі мүмкін, бірақ ол өтеді. Босану кезіндегі ауырсыну сирек бірнеше сағаттан көп созылады, бірақ туылғаннан кейін сіз физикалық жағынан ғана емес, моральдық жағынан да жақсы сезінесіз.
Бала туылу қорқынышынан қалай арылуға болады?
Шоғырлану. Енді сізге белгісіз қорқыныш сезімін дамыту керек емес, салауатты жүктілік туралы қамқорлық жасау, демалуға үйрену және денеңіздің өзгеруіне біртіндеп үйрену керек. Сондықтан сіз босанудың барлық кезеңдерін жеңуге әлдеқайда жеңіл және сенімді боласыз.
Өз қорқынышыңызды білдіріңіз. Дәрігеріңізбен сөйлесіңіз, жүктілік және босану форумында бұрыннан туылған аналарды табыңыз немесе егер сізде нақты сұрақ туындаса, өз блогыңызды бастаңыз. Сіз басқа әйелдердің сіз сияқты күмән мен сезімдерді сезініп қана қоймай, сонымен бірге босанған әйелдерден қолдау мен пайдалы кеңестер ала алатындығын көресіз.
Есіңізде болсын, сіз босану теріс тәжірибесі бар әйелді білсеңіз де, ол сіз емессіз! Сіз басқаша боласыз! Дүние жүзіндегі әйелдер күн сайын қауіпсіз туады, сізге қарағанда азырақ қолдау мен медициналық көмек көрсетіледі.
Денеңізді ауырсынуды азайту үшін қалай дайындауға болады?
Жоғарыда айтқанымыздай, ешкім туудың не болатынын сенімді айта алмайды. Денеңізді оны күткен барлық процестерге дайындаудың бірнеше жолдары бар. Бұл сізге әлдеқайда сенімді және тыныш сезінуге мүмкіндік береді.
Сіз тек әйелсіз! Сізге супер-әйелге айналудың қажеті жоқ. Жүктілік кезінде жеңіл жаттығулар жасағаныңыз жөн, ол босанғанға дейін денеңізді нығайтып қана қоймайды, сонымен қатар сізді эндорфиндерден босатады, бұл сіздің жүктілігіңізді оң бағалауға көмектеседі.
Белсенді босану туралы ойланыңыз.
Горизонтальды күйде босану кезінде, іс жүзінде, жатыр мен жамбас арқылы өту басқа позициялармен салыстырғанда ең тар болып табылады. Белсенді босану кезінде әйелге қысқыш позициялармен қозғалу ұсынылады, егер сіз арнайы техниканы және серіктес қолдауын қолдана отырып тыныс алсаңыз, ең аз медициналық араласумен босану ықтималдығы өте жоғары.
Бала тууға дайындық курстарына қатысыңыз. Олар сізге қалай дұрыс тыныс алу керектігін айтады, бұл босану кезінде ауырсынуды азайтады; серіктес сізге қалай көмектесе алады. Тіпті басқа жүкті әйелдермен сөйлесу сізді психикалық және физикалық тұрғыдан оң дүниеге дайындауға көмектесе алады.

Оқи отырыңыз:  Біздің және шетелдік психологтардың қартаюға қатысты көзқарастары

Оставьте комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *