Балаңызға емтихан тапсыруға қалай көмектесуге болады: ата-аналарға арналған кеңестер

Барлық пәндер бойынша емтиханға тән қателіктерді талдайтын мұғалімдер мен психологтардың пікірінше, олардың көп бөлігін «ыңғайсыз», «ақымақ» деп жіктеуге болады, яғни білімнің жетіспеушілігінен емес, толқудың, шоғырланудың мүмкін еместігінен болады. және эмоционалды күйіңізді басқарыңыз. Мәскеу мемлекеттік психологиялық-педагогикалық университетінің психология факультетінің білім беру психологиясы кафедрасының психологы Александр Фокинге емтихан алдында балалардан жалпы тарихын сурауды сұрағанда, олар: «Олар бізді барлық жағынан қорқытады» дейді.

«Қорқыту, мәжбүрлеу, ересектердің қысымы« баланың өзін-өзі қарусыздандыру »деп аталатын нәрсеге әкеледі, егер бала ресурстар деп аталатын нәрселерден бас тартса: білім, дағдылар, құзыреттілік, эмоционалды өзін-өзі реттеу. Ал ол емтиханға қолын созумен келеді », – деп ескертеді психолог.

Ата-аналардың толқуын түсінуге болады, олар алаңдайды және емтиханға дайындықты өз өкілеттіктерінің биіктігінен дұрыс бағытта жүргізгісі келеді. Бірақ түсіну керек: баланы дүрбелеңмен, қысыммен, тым көп бақылаумен, теріс сценариймен сызып тастайтын, емтихан кезінде оған жау болып қалатын мазасыз ата-ана. Психологтар ата-аналарға достар болуға және түлекке қолдау көрсетуге көмектесетін қарапайым әдістер мен мінез-құлықты ұсынады.

Жалпы мағынасы және нақты көзқарасы
Мазасыздық бізді іс-әрекеттің орнына сезімге итермелейді. Мазасыздықтың психологиялық қарама-қайшылығы – реализм және жалпы түсінік. Ата-аналардың міндеті – олардың тасымалдаушысы болу. Үйде тыныш, іскерлік атмосфера құру керек. Есіңізде болсын: дайындық кезеңінде не айтасыз, алдағы тестті қандай тонмен талқылайсыз, қандай болжам жасайсыз – мұның бәрі бала емтиханға өзі әкеледі.

Емтихан туралы баламен қарым-қатынас ешқандай эмоциялар туғызбауы керек: қорқыныш, жеккөрушілік, мазасыздық, кінә және ұят. Барлығы тек себепке бағытталуы керек. Егер проблемалар болса, оларды сындарлы түрде шешу керек. FIPI ұсыныстарын қараңыз, жиі кездесетін қателіктерді талдаңыз, мектепке барыңыз, мұғаліммен сөйлесіңіз, сіздің балаңызда нақты кемшіліктер бар. Әлсіз жақтарды ойластырыңыз.

Диалог жүргізіңіз
Балаңызбен алдағы тестке қатысты мәселелерді сабырлы және ұтымды түрде талқылауға үйреніңіз, дәлірек айтқанда, диалог жүргізіп, ар-ождан, нұсқаушы немесе диктатор ретінде әрекет етпеңіз. Өзіңіздің кінәсіздігіңізге қаншалықты толқып, қаншалықты сенімді болсаңыз да, баланың айтқанын тыңдаңыз, оны неден қорқатынына, не нәрсеге сүйенетініне назар аударыңыз. Баланың эмоциясы көрініп тұрсын. Олар қандай болмасын, оны қайтарып беруден және үйретуден аулақ болыңыз, бірақ сіз дереу жұбаныш бермеуіңіз керек – бұл психологиялық тұрғыдан проблеманы байыпты қабылдамау ретінде қабылданады. Күшіңізді жинаңыз және балаңызбен ең жағымсыз сценарийді талқылаңыз, бірге жоспар құрыңыз, емтиханға келмеген жағдайда одан әрі қандай болатындығын нақты көрсетіңіз.

Оқи отырыңыз:  Қызыл дипломды қалай алуға болады - жоғары оқу орындарының талаптары және үздік диплом алу шарттары

Үйренуді үйреніңіз
Ата-аналар өз баласын бәрінен жақсы біледі, сондықтан оған материалды қабылдау мен ассимиляциялаудың қандай әдістері ең қолайлы: біреу материалды айту керек, біреу қозғалыста жақсырақ есте қалады – ол жүру және айту керек, ал біреу үшін Диаграмма салу, тірек парағын жазу пайдалы. Бірақ ереже барлығына бірдей жұмыс істейді: кез-келген шеберлік тек қайталанумен ғана қалыптасады. Мұндағы жиілік ұзақтыққа қарағанда әлдеқайда маңызды, сондықтан күн сайын үш сағаттан гөрі күніне 15 минут оқыған дұрыс. Балаңызға әр тақырыптағы блоктарды, тақырыптарды, бөлімдерді таңдауға көмектесіңіз. Нақты, нақты және қол жеткізуге болатын мақсаттарды қойыңыз – баланың өзіне, оның дағдылары мен күш-жігеріне байланысты.

Қарапайым ережелер
Психологтар үйрететін білім деңгейін тез арттыру үшін қарапайым амалдар бар. Олар барлық студенттерге пайдалы, бірақ емтиханға дайындалу кезінде. Біріншісі «Үш сөйлем» деп аталады – сабақтан шығу, оқулықтағы кейбір тақырыпты оқу, дәрісті тыңдау, мазмұнын үш сөйлеммен қайталау.

Оқушылар үлкен көлемнен және үлкен мәтіндерден қорқады, олар үйрену керек сияқты. Оларға «Бес Р әдісі» туралы айтыңыз: сұрақтарды қарап, ойланыңыз, түйінді сөздердің астын сызыңыз, қайталаңыз, өзіңізді тексеріңіз. Кейбір элементтер үшін тағы бір «Р» көмектеседі: суретте.

Эмоционалды ұстамдылық
Емтиханды сәтті тапсыруда ата-ананың ең үлкен қызметі – баланы стрессті жеңуге және оның эмоционалды көңіл-күйін басқаруға үйрету. Тек аналар мен әкелер біледі, олар жасөспірім оның өмірінде үнемі кездесетін стресстік жағдайларды қалай жеңетінін біледі, бұл оның назарын аударуға және шоғырлануға көмектеседі. Бұл музыка немесе спорт, достармен сөйлесу немесе балмұздақ болуы мүмкін – бәрі де қолайлы, егер бұл оны психологтардың айтуы бойынша «ресурстық жағдайға» әкелсе. Яғни, ол өзіне сенетін мемлекет күйзелісті жеңіп, әрекет етуге дайын.

USE-нің ресми сайтында психологтар емтихан кезінде эмоционалды тепе-теңдікті қалпына келтіруге болатын қарапайым әдістермен бөліседі:

Оқи отырыңыз:  Үйге тапсырма Балаға қалай көмектесуге болады.

бастың оңға бұрылуы сол жарты шарда сақтық, парасаттылық, логикаға жауап беретін процестерді белсендіреді;
баяу тыныс алу: 12-ге дейін санау – суға батып бара жатқандай тыныс алу, ұзақ дем шығару, тыныс алу, үш-төрт қайталау; нәтижесінде ми оттегімен толтырылады, нервтер тынышталады, ақыл белсенді болады;
кезек-кезек жылдам жыпылықтайды және баяу ашылады және жабылады, демалуға қолайлы;
назар аудару: сіз кез-келген объектіге көзбен қарауыңыз керек, оның не екенін ақылмен айтыңыз және бес қасиетті, кез келген ойға келген нәрсені анықтаңыз және ақыл-ойдың не үшін қажет екенін айтыңыз.
Егер сіз өзіңіздің жүйкелеріңіздің шегінде екендігіңізді сезсеңіз және сіз баладан гөрі алаңдасаңыз, осы қарапайым әдістер мен кеңестердің бәрі сізге көмектеседі. Егер сіздің түлегіңіз осы сынақты барынша абыроймен және жойқын салдарсыз тапсырғыңыз келсе, сіздің уайымыңызбен күресу өте маңызды.

Оставьте комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *