Емтиханға дайындалу. Түлектер үшін кеңестер.

Адамзат өмірі барлық сынақтардан тұрады.

Емтихан алдындағы уақыт жақындап келеді, оның қорытындылары мен түсу емтихандары қуаныштары мен көңілдері қалды. Сіз өмірдегі алғашқы маңызды кедергіні – қазіргі қоғамдағы ересектердің тәуелсіз өміріне көшуді жеңуіңіз керек.

Емтихан – өмірлік сынақтардың бірі, олардың көпшілігі әлі тапсырылмаған. Көңілді көтермеу үшін шараға тым үлкен мән бермеңіз.

 

Бірнеше қарапайым кеңестер сіздің толқуды жеңуге және жұмысты ұйымдастыруға көмектеседі.

1. Дұрыс көзқараспен емтихандар өзін-өзі растау құралы бола алады және жеке өзін-өзі бағалауды арттырады.

2. Алдын ала мақсат қойыңыз. Ешкім әрқашан мінсіз бола алмайды. Жетістіктер әрқашан идеалға сәйкес келмесін, бірақ олар сіздің жеке өздеріңіздікі.

3. Қателіктерден қорықпаңыз. Ештеңе істемейтін адам қателеспейтіні белгілі.

4. Табысқа жетуге дайын адамдар өмірде сәтсіздікке жол бермеуге тырысқаннан гөрі көп жетістікке жетеді.

5. Көз жеткізіңіз: мектепте оқыған барлық адамдар емтиханды тапсыра алады. Барлық тапсырмалар мектеп бағдарламасына негізделген. Дұрыс дайындалғаннан кейін міндетті түрде емтихан тапсырасыз.

 

Есте сақтау жөніндегі нұсқаулық

1. Ең бастысы – қайталауды уақытында тарату.

2. Бірден 15-20 минут ішінде, 8-9 сағаттан кейін және 24 сағаттан кейін қайталау ұсынылады.

3. Материалды ұйқыдан 15-20 минут бұрын және таңертең жаңа бастарда қайталау пайдалы. Әр қайталау кезінде қателерді түсініп, қиын жерлерге назар аудару керек.

4. Егер сіз материалды мәтінге жақын өз сөзіңізбен шығарсаңыз, қайталау нәтижелі болады. Егер 2-3 минут ішінде материалды еске түсіру мүмкін болмаса, мәтінге сілтеме жасаған дұрыс.

5. Ақпаратты ұзақ мерзімді жадқа көшіру үшін қайталаулар арасындағы уақыт аралығын біртіндеп арттыра отырып, бір, екі күннен кейін қайталаулар жасау керек. Бұл әдіс ұзақ уақыт есте сақтауға мүмкіндік береді.

 

Ата-аналарға арналған кеңестер

1. Баланың емтиханға қанша ұпай алатыны туралы уайымдамаңыз.

Оқи отырыңыз:  Құрметті аналар мен әкелер! Сіздің балаңыз бірінші сынып оқушысы!

2. Емтихан қарсаңында баланың мазасыздығын арттырмаңыз, бұл тест нәтижесіне теріс әсер етеді.

3. Үйде сабақ өткізуге ыңғайлы орын беріңіз, үйде ешкім кедергі жасамайтынына көз жеткізіңіз.

4. Балаларға жаттығу тақырыптарын күн сайын таратуға көмектесіңіз.

5. Балаңызды емтиханға дайындық техникасымен таныстырыңыз.

6. Тест тапсырмалары бойынша жаттығу кезінде балаңызға уақытында бағыттап, оны үлестіре білуге ​​үйретіңіз.

7. Балаларды жігерлендіріңіз, олардың өзіне деген сенімін арттырыңыз.

8. Емтиханға дайындықты қадағалаңыз, артық жүктеме бермеңіз.

9. Баланың тамақтануына назар аударыңыз. Балық, сүзбе, жаңғақтар, кептірілген өрік және т.б. сияқты өнімдер миды ынталандырады.

10. Емтихан қарсаңында баланы жақсы демалуға беріңіз, ол жақсы демалып, жақсы ұйықтауы керек.

11. Емтиханнан кейін баланы сынға алмаңыз.

12. Есіңізде болсын: бастысы – баланың стресстері мен мазасыздықтарын азайту және

оған қажетті жағдайларды қамтамасыз ету

Оставьте комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *