Психологтар қиын жағдайда адамдарға қалай дұрыс қолдау көрсету туралы 8 кеңес берді

Қытайдағы зерттеу көрсеткендей, қиын жағдайда жүрген немесе депрессиядан зардап шегетін адамдардың көпшілігі достарынан (78,7%) және отбасынан (75,6%) көмек сұрайды. Бірақ туыстары мен достары әрдайым сүйікті адамды қалай қолдау керектігін біле бермейді. Біз қателіктерді қайта-қайта жасай береміз, олар қиын жағдайға тап болған адамдарға көмектесіп қана қоймай, зиян тигізуі мүмкін.

1. Жақын болыңыз

Аман қалған адам көмекке зәру. Жақын досыңызға немесе сүйікті адамыңызға қолдау көрсетудің жақсы әдісі – жақын болу. Қажет болса, сіз оған біраз уақытқа ауыса аласыз немесе оған үнемі барып тұра аласыз.

Қайғы-қасіретті бастан кешірген адамдар ең тиімдісі достық құшақтар және қарапайым жанашырлық пен қолдау сөздері екенін еске түсіреді: «Мен өте өкінемін». «Бәрі жақсы болады» сияқты пайғамбарлық сөздер, керісінше, тітіркенуді тудырады. Олар бос көрінеді, өйткені болашақты ешкім біле алмайды.

2. Интрузивті болмаңыз

Біздің достарымызға немесе таныстарымызға бақытсыздық болған кезде, мысалы, жақындарының біреуі ауруханаға барса, біз сізге хабарлағымыз келеді. Жаңалықтарды алдын-ала білу үшін телефонға қолын созады.

Сізді хабардар етіп тұру үшін телефонды үзбеңіз. Қоңырау шалғаннан гөрі жазған жақсы. Адам бос емес немесе сөйлесуден аулақ бола алады, мүмкіндігіне және уақытын алған кезде SMS-ке жауап бере алады.

3. Толық мәлімет сұрамаңыз.

Көбінесе адамдар не болғанын егжей-тегжейлі білгісі келеді. Бірақ олар қалай көмектесе алады? Бұл қызығушылықтың қарапайым көрінісі.

Өзіңізді елестетіп көріңіз, қайғы-қасіретке душар болған адам, қайтадан бақытсыздыққа қайта оралып, оны басынан өткеру үшін. Ирландияда: «Егер адам тарихқа қызығушылық танытса, ол сіздің досыңыз емес», – дегендей ирландиялық бір сөз бар.

4. Нақты көмек көрсетіңіз.

Қиын жағдайға тап болған адамдар көмекке зәру. Бұл сөзсіз. Сондықтан сізге көмек керек пе деп сұраудың қажеті жоқ. Сізге көмектескіңіз келетінін тікелей айтыңыз және не істей алатыныңызды көрсетіңіз.

Оқи отырыңыз:  Біз не қалаймыз, әйелдер?

Қиын кезеңдерді басынан өткерген адамға әдетте үй көмегі қажет: балаларды балабақшаға немесе мектепке апарып, кешкі ас дайындаңыз, дүкенге барыңыз, итпен жүріңіз, оны ауруханаға апарыңыз. Егер сіз өзіңізге күнделікті міндеттердің бір бөлігін алсаңыз, бұл оның өмірін жеңілдетеді.

5. Ақша жинауды ұйымдастырыңыз.

Кейде қиын кезеңдерді бастан өткерген адамдарға ақша керек. Ақша алу әрқашан қиын, қаржылық көмекке жүгіну қиынырақ. Әрине, егер өмір мен өлім туралы мәселе болмаса.

Ақша керек болса, қиын жағдайға тап болған адамнан сұрамаңыз. Ақша жинауды ұйымдастырып, жиналған соманы берген дұрыс. Бұл жақсы қолдау болады, сіз риза боласыз.

6. Пайдасыз кеңестер бермеңіз.

Кеңес беру мүмкіндігі де болуы керек. «Мұны істеу керек» сериясынан кеңестер пайдасыз және тек тітіркенуді тудырады. Өткенге оралмау үшін бәрі бұрыннан болды. Нақты ұсыныстарды ұсынған дұрыс.

Сіз дәрігерге немесе психологқа маманға кеңес бере аласыз, оның байланысын немесе онымен кездесу ұйымдастыруды ұсына аласыз. Бұл сізге нақты көмек береді.

7. Бағалауды алып тастаңыз.

Қиын жағдайдағы адамның немесе оның зардап шеккен туыстары мен достарының іс-әрекеттерін бағалауға жол бермеңіз. Бақытсыздыққа ұшыраған адамдардың судьяға келуі екіталай. Жағдайды фразалармен ушықтырудың қажеті жоқ: «Не болды, бұл өте қорқынышты!» Немесе «Ол әлі жас».

Консольге арналған сөздер керісінше әсер етуі мүмкін. «Сіздің сүйікті адамыңыз жақсырақ жерде», «бұл Құдайдың қалауы» немесе «кем дегенде ол енді зардап шекпейді» деген сөздерден аулақ болыңыз. Есту пайдалы.

8. Гипотезалар жасамаңыз

Сіз себептер мен болжамдарды таппай-ақ жасай аласыз. Гипотезаларды құрудың қажеті жоқ: «егер жаңбыр жаубаса, мүмкін апат болмас еді» немесе «егер сіз кешікпеген болсаңыз, онда сіз өз жұмысыңызды жоғалтпаған боларсыз».

Біз пайғамбар емеспіз және ешқайсымыз не болатынын біле алмадық. Өткенді қайтаруға болмайды, және бұл болжамдар ештеңеге көмектеспейтіні сөзсіз. Тек ренжіген адамды құшақтап, оған жанашыр бол.

Оқи отырыңыз:  Бала туудан қорқуды жеңуге болады!

Әрине, сіз өзіңіздің досыңыз бен сүйгеніңізді жұбатуыңыз керек немесе өзіңіздің қолдауыңызға ие болуыңыз керек еді. Осы кеңестердің қайсысын қолданар едің? Мүмкін сізде қиын жағдайда қолдау көрсетудің өзіңіздің жұмыс әдісі бар шығар?

 

Оставьте комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *