Қызғанышты қалай жеңуге болады?

Қызғаныш өмірді бұзады, олар оны бұрыннан бастан кешкендердің бәрін біледі. Бұл сізге он бес рет қоңырау шалғаннан кейін, наразылық білдіріп, жылап жібергеннен кейін, ол махаббаттан айрылды деп шешті және ренжігеннен кейін шығады. Қызғаныш ерлердің 25-30% -ы әйелдерін алдап, ұзақ уақыт бойдақ әйелдермен некесіз қарым-қатынаста болған. Ешқашан ешкімді қызғанбайтын адамдардың 3-5% -ы бар.

Қызғаныш – бұл бір серіктестің екіншісіне тәуелділігінің психологиялық көрінісі. Сондықтан қызғаныш депрессиямен немесе төмен өзін-өзі бағалаумен біріктіріледі. Қызғанышпен «пара беру», қорқыту, серіктеске тыңшылық жасау немесе оның мүмкін немесе нақты өзгерістері туралы ойламауға тырысу арқылы күресу мағынасыз, өйткені мәселе онда емес, кімде-кім қызғанышта болса. Қызғанышты тоқтату үшін өзіңіздің серіктесіңізбен психологиялық теңдікті қалпына келтіріп, өзіңізді тағы да құрметтей бастауыңыз керек. Бұл әдетте оңай емес. Қызғаныш эмоционалды және қарқынды тәжірибе ретінде пайда болады және өткір сезіледі, мысалы, невротикалық реакция созылмалы жағдайға айналуы мүмкін және тіпті патологиялық жеке құрылымның қалыптасуына әкелуі мүмкін. Көбіне қызғаныш адамдар психотерапияның арнайы курсынан өтіп, тіпті тиісті дәрілерді қабылдауға мәжбүр.

Сізді қызғаныш тудыратын не? Сіз неден қорқасыз? Дәстүр бойынша, ер адамдар физикалық опасыздықтан көбірек қорқады, ал әйелдер – «эмоционалды», «рухани».

Сіз өзіңіздің ер адамыңызға тағы бір рет қызғаныш сезімін тудырған кезде, оның артында не тұрғанын түсінуге тырысыңыз. Сіз жалғыз болудан қорқасыз ба? Сіз өзіңізді қорлағандай сезінесіз бе? Сізге не қатты ауырады? Ол сенен басқа біреумен нені өткізе алады? Ол сіздің достарыңыздың көз алдында қандай керемет сұлулыққа итермелейді? Немесе сіздің қарым-қатынасыңыз бұзылып, ер адам сізді енді жақсы көрмейді деп қорқасыз ба?

Сізде бірнеше себептер болуы мүмкін, бірақ ең көп азап шегетін себептерді анықтап алыңыз.
Енді сіз мұны түсінген болсаңыз, неге өзіңізді қалай ұстайтындығын түсініңіз. Өзіңе адал бол. Сіздің қарым-қатынасыңызға шынымен де қауіп төніп тұр ма, әлде бұл сіз үшін жай ғана сәт, және сіз «әр тірекке» қызғанышпен қарайсыз ба? Екінші жағдайда, психологтар сезімталдықты төмендету үшін арнайы әдістерді қолданады. Егер сізде маманға барғыңыз келмесе немесе уақыт болмаса, үйде көруге болады.

Оқи отырыңыз:  Психологтар қиын жағдайда адамдарға қалай дұрыс қолдау көрсету туралы 8 кеңес берді

1-әдіс.

1. Сізді қызғаныш тудыратын барлық нәрсенің тізімін жазыңыз, жағдайды кему ретімен реттеңіз (сіздің көзқарасыңызға байланысты – қайсысы ауырады, қайсысы аз).
2. Диванға жатып, медитация музыкасын қосып, өкшеден бастап денеңіздің барлық бөліктерін босаңсытыңыз.
3. Өзіңізді босаңсытып, жағдайды өз тізіміңізден елестетіп көріңіз – төменнен бастаңыз.

Сіз өзіңізді «бейкүнә» жағдаймен таныстыра отырып, тыныштықта болуды үйренгеннен кейін келесі тармаққа өтіңіз. Егер сіз тыныш бола алмайтын болсаңыз, жаттығудың 2-ші бөліміне оралып, қайтадан демалып, содан кейін қайтадан нашар нәрсеге оралыңыз. Осылайша, сіз сабыр сақтай отырып, қызғаныштан арылуды біртіндеп үйренесіз. Әрине, мұндай жаттығуларды маманның басшылығымен жасаған дұрыс – тиімділігі жоғары, бірақ қандай да бір себептермен оны жасай алмасаңыз, оны өзіңіз жасап көріңіз.

2-әдіс.

Психологтар бұл жаттығуды «Көрініс» деп атайды, оның мәні қызғаншақ әйел өзін қызғаныштың не екенін білмейтін сияқты ұстайды. Адам өзінің мінез-құлқын басқара алатын, қызғанышсыз адам сияқты өзін-өзі ұстай алатын болғандықтан, көп ұзамай өзін мазасыз адам ретінде қабылдай алады деген болжам бар.
Уәде айтарлықтай қайшылықты, бірақ оның артықшылықтары бар. Өздігінен созылмалы қызғаныш мінез-құлқы адамды ашуландырады: жауап алу, талап ету, бақылау – мұның бәрі теріс реакцияны тудырады. Айналасындағыларға бейбітшілікпен қарайтын сабырлы әйел ер адамға тыныштандырады.

3-әдіс.

Бұл жаттығуды кейде сиыр қоңырауы деп атайды, ол үшін сізге күйеу мен телефон қажет болады. Егер күйеу болмаса, сіз қызғаныш білдіретін кез-келген ер адам сәйкес келеді.
Сонымен, сізді сағат сайын күйеуі немесе адам шақырады. Сіз оған қазір қайда екеніңізді және бір сағаттан кейін қайда болғаныңызды айтуыңыз керек. Осылайша, ол қайда қоңырау шалу керектігін біледі – үй, жұмыс немесе ұялы телефон. Неліктен олар сиырға қоңырау соғатынын білесіз бе? Дұрыс, ол алыс кетпеуі және бақылаусыз қалуы үшін.
Осы техниканы қолдана отырып, сіз, ең алдымен, таңдалған аяқ киімде боласыз (сіз оны қаншалықты тітіркендіретінін білмедіңіз!). Екіншіден, сіз ақыр соңында оның қоңырауларына кедергі жасай бастайсыз, ал қызғаныш сезімінің орнына үнсіз телефон қуаныш пен тыныштықты тудырады.

Оқи отырыңыз:  Бала сізге құлақ аспаса не істеу керек?

Бұл психологиялық әдістер ауыр телескоптан арылуға, өзіңізді және серіктесіңізді білуге, сабырлы, ойлы және сабырлы болуға көмектеседі.

Оставьте комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *