Смартфонға тәуелділікті 5 оңай қадаммен қалай жеңуге болады

Әлеуметтік желі клиенттерін жоюдың қажеті жоқ.

Көптеген заманауи адамдар көп уақытты смартфонымен өткізеді. Жақында жүргізілген зерттеуге сәйкес АҚШ. Тұтынушылар мобильді кросстарға уақытты 5 сағат жұмсайды, орташа адам күніне төрт сағатты ойындарға, әлеуметтік желілерге және басқа қосымшаларға жұмсайды. Бұл аптасына 28 сағат – бұл айтарлықтай көрсеткіш.

Редактор және жазушы Меган Холштейн смартфонға тәуелділіктен арылудың көптеген әдістерін қолданды. Ол әлеуметтік желілерді телефоннан толығымен алып тастауға тырысты, тіпті iPhone-ның экранын ақ-қара етіп жасады, бірақ бұл шаралардың бәрі нәтиже бермеді. Нәтижесінде Меган тиімдірек болып табылатын бес сатылы нұсқаулық әзірледі.

Смартфонға тәуелділік проблемасы смартфонда емес. Егер бұл солай болса, онда оны дұрыс шешіп, одан арылуға болады. Мәселе сіз қандай қосымшаларды және қалай қолданатындығыңызда.

Меган Гольштейн

Гольштейн бес қадамды бастамас бұрын сізге келесі қателіктер туралы ескертеді:

  • Смартфоннан әлеуметтік желі қосымшаларын алып тастамаңыз. Бұл тым радикалды қадам. Әлеуметтік желілер әлі де қажет: кейде бұл адаммен байланыс орнатудың жалғыз тәсілі. Егер сіз оларды жойсаңыз, ерте ме, кеш пе қосымшалар дүкеніне оралып, клиенттерді орнатуға тура келеді.
  • Басты экрандағы бағдарламалар санын шектемеңіз. Сізде сирек қолданылатындарыңыз бар, бірақ олар кейде пайдалы болған кезде. Мысалы, altimeter, TinyScanner және Authy. Мұндай қолданбаларды жоюдың немесе жасырудың мағынасы жоқ.
  • Смартфоннан мүлдем бас тартпаңыз. Түйме тергішке ауысу сізді көптеген артықшылықтардан айырады – мысалы, ыңғайлы жазбалар мен тапсырмалар менеджерлері немесе карталар. Смартфондар пайдалы, оларды жай ғана қолданыңыз.

Тәуелділіктен ауыртпалықсыз арылу немесе оны азайту үшін келесі әрекеттерді орындаңыз.

1. Пайдалы немесе зиян қосымшаларды ажыратыңыз

Біріншіден, Меган сізге қай қосымшалар сізге пайдалы, қайсысы зиянды екенін шешуді ұсынады (ол мұндай бағдарламаларды «улы» деп атайды). Пайдалы қосымшалар, мысалы, банктік бағдарламалар, калькуляторлар, тергіштер, күнтізбе, карталар және т.б. Ойындардың барлық түрлері, әлеуметтік желілер мен селфи мен фильтрге арналған қосымшалар зиянды болуы мүмкін.

Бірақ бұл өте жеке. Мысалы, инстаграм көптеген адамдар үшін «уытты», өйткені ол көп уақытты алады және ешкімге өз эгоңызды өсіруден басқа пайда әкелмейді. Алайда, егер сіз әлеуметтік желілермен жұмыс жасасаңыз, онда Инстаграм сізге пайдалы және тіпті қажет болуы мүмкін.

Гольштейн зиянды қосымшаның келесі белгілерін атайды:

  • Сіз оны тауып, сынап көргіңіз келсе, бұл мүмкін емес деп ойлайсыз.
  • Оған көп уақыт жұмсағаныңызға өкінесіз.
  • Бұл сіздің өміріңізді нашарлатады, жақсы емес.
  • Бұл практикалық пайда әкелмейді.

Нені шектеуге болатынын білу үшін смартфоныңызға пайдалы және «уытты» бағдарламалар тізімін жасаңыз.

2. Шынымен зиянды бағдарламаларды алып тастаңыз

Егер смартфонның жадында мүлдем пайдаланбайтын қолданбаларыңыз болса, оларды жойыңыз. Ешқашан ештеңе «егер ол пайдалы болса» деген қағидадан шықпаңыз.

Қосымшаны жою туралы шешім қабылдағаннан кейін бірнеше минут уақытыңызды кетіріңіз және егер бар болса, бағдарламамен байланысты шотты өшіріңіз. Біріншіден, бағдарламаны қайтадан орнатуға аздау болады, өйткені сіз есептік жазбаны қайта жасауыңыз керек. Екіншіден, қызмет сізге рухты хаттар жіберіп, өзіңізді еске түсірмейді: «Сіз ұзақ уақыт бойы көрінбедіңіз, біздің керемет қосымшамызды орнатыңыз».

Оқи отырыңыз:  Ата-аналар мен мұғалімдерге арналған ұсыныстар.

Содан кейін телефон ойындарын жойыңыз. Ия, бұл уақытты өткізудің жақсы тәсілі. Егер сіз осы мақаланы оқып жатсаңыз, бұл смартфонға тым көп жабысып қаламын деп ойлағаныңызды білдіреді. Ойын ойнауды ұнату – ойын компьютерін немесе консолін сатып алыңыз.

3. Қалған қолданбаларды қайта орналастырыңыз

Бағдарламаларды папкаларға салыңыз

Facebook, Twitter, Instagram және басқа да әлеуметтік желі қосымшалары пайдалы болуы мүмкін, бірақ тек кейде. Оларды аз алаңдату үшін олардың белгілері мүмкіндігінше жасырылуы керек.

Белгішелерді екінші басты экранға жылжытыңыз, содан кейін оларды қалтаға топтаңыз. Осылайша сіз әлеуметтік желілердің тартымдылығын төмендетесіз. Бұрын дәл сол Инстаграмды ашу үшін смартфонға бір рет қол тигізу керек еді. Енді үш қимыл жасау керек – қалаған басты экранды таңдау үшін саусағыңызбен сырғытыңыз, қалтаны ашып, содан кейін қажетті белгішені нұқыңыз.

Бағдарламаны қаншалықты ұзақ ашу керек болса, оны жасауға азғырылады. Сонымен қатар, егер сіз үй экранында аз қолдануды қолданбасаңыз, ол өзін аз еске түсіреді және көзіңізді жұмады.

Зиянды қолданбаларды жоғарыдан жылжытыңыз

Үй экранында белгішелерді сұрыптаудың көптеген әртүрлі әдістері бар. Егер сіз смартфонға тәуелділікті сезінсеңіз, сіз жасай алатын ең жақсы нәрсе – Торонто Авери Шварцтың веб-дизайнері.

Avery өзінің қосымшаларын смартфонды бір қолмен ұстап тұрғанда бас бармақпен осы немесе басқа белгішеге қол жеткізу қаншалықты оңай болатынына негізделген. Ол ең пайдалы бағдарламаларды экранның төменгі сол жақ бұрышына жақын орналастырады (ол сол жақта). Оған көп уақыт кететіндер жоғарғы оң жақ бұрышқа барады.

Егер сіз оң қолыңыз болса, жұмыс, мектеп және спортқа арналған қолданба белгішелерін экранның төменгі оң жақ бұрышына қойыңыз. Әр түрлі әлеуметтік желілер мен чаттар жоғары деңгейде болсын. Бас бармағыңызбен оларға қол жеткізу қаншалықты қиын болса, оларды соғұрлым аз ашасыз.

Үй экранын тазалаңыз

Қажетсіз қосымшаларды менюдің қалталарында немесе ішектерінде жасырғаннан кейін, шынымен маңызды заттарды басты экранға қою керек. Тапсырмалар менеджерлері, естеліктер, электрондық пошта клиенті – уақытты дұрыс өткізуге мүмкіндік беретін барлық нәрсе.

Тек негізгі ережені есте сақтаңыз: ешқашан қолданбаңыз, оны жиі пайдаланғыңыз келмейтін негізгі экранға қоймаңыз.

Меган Гольштейн

4. Хабарландырулардың көбін өшіріңіз

Қолданбалардағы хабарландыруларды өшіріңіз

Әлеуметтік желі клиентінің өзі қалталар мен мәзірлердің ішіне жасырынғанның өзінде, ол сіздің назарыңызды шексіз хабарландырулармен бөле береді. Бақытымызға орай, мұны тоқтату қиын емес.

Белгіше хабарландыруларын өшіріңіз

Қолданбаны баптау – бәрі бірдей емес. Сонымен қатар, смартфондар сізді басқа жолмен алаңдата алады – негізгі экрандағы белгішелерде пайда болатын оқылмаған хабарландырулардың санағышы бар қызыл шеңберлер.

Бұл өте қажет нәрсе болған кезде пайдалы. Мысалы, қызыл шеңбер сізде қабылданбаған қоңырау бар екенін және сізге қайта қоңырау шалу керек екенін айтқан кезде.

Бірақ егер біреу сізді Инстаграмдағы фотосуретте көрсетсе, дәл сол сәтте сіздің назарыңызды талап ету екіталай. Ал қызыл белгі сізді алаңдатады. Маңызды емес бағдарламалар үшін оқылмаған еске салғыштардың есептегіштерін өшіріңіз.

Оқи отырыңыз:  Безеуді қалай кетіруге болады? Жасөспірімнің бетіндегі безеуден қалай тез арылуға болады?

Хабарландыруларды өшіріңіз

Әлеуметтік желі қосымшаларында жақсы және егжей-тегжейлі хабарландыру параметрлері бар. Бірақ бірқатар басқа бағдарламаларда сіз оларды таба алмайсыз. Бақытымызға орай, қажет емес хабарландыруларды жүйелік параметрлер арқылы өшіруге болады.

Мұны істеу үшін Android және iOS үшін алдыңғы параграфтарда көрсетілгендей параметрлерге өтіңіз. Өшіру үшін тым пайдалы, бірақ онда жазылғанды оқу үшін тітіркендіргіш қолданбаны таңдаңыз. «Хабарландыруларды көрсету» тармағын нұқыңыз және оны «Off» күйіне қойыңыз. Мұны барлық маңызды емес бағдарламалармен қайталаңыз.

5. Пайдалы қосымшаларды орнатыңыз

Сонымен, сіз пайдасыз және пайдаланылмаған бағдарламаларды жойдыңыз, смартфоныңызды ойыншықтардан тазарттыңыз, әлеуметтік желілерді қалталарға терең жасырып, хабарландыруларды дұрыс орнаттыңыз. Енді сіз «уытты» қосымшаларды шектегеннен кейін сізде бос сезім болмайтындай етіп ары қарай жүріп, смартфонға пайдалы нәрсені орнату керек.

Меган смартфонға тәуелділікті темекі шегумен салыстырады.

Темекіні тастаудың тиімді әдісі – жаман әдетті жақсы әдетке ауыстыру. Немесе, кем дегенде, бейтарап.

Меган Гольштейн

Сондықтан бұрынғы темекі шегушілер темекіні сағызмен, тұрақты сүтті ішумен немесе спортпен шұғылданумен алмастыруға тырысады.

Сол сияқты смартфонмен де. Экранда көрінуге деген ұмтылыстың орны толмайтындығын сезінген кезде, оған қарсы тұрмаңыз – тек әлеуметтік желілерді жасамаңыз, керісінше пайдалы нәрселер. Бұл Гольштейн орнатуды ұсынады.

Duolingo

Шет тілдерін үйренуге арналған ең танымал қосымша. Оқуды, жазуды, сөйлеуді және есту қабілеттерін қабылдауға мүмкіндік береді. Бағдарламада Android және iOS үшін балама нұсқалар жеткілікті, сондықтан Duolingo сізге ұнамаса, сіз басқа нәрсені таңдай аласыз.

ProgrammingHub

Гизмо Duolingo-ға ұқсас, бірақ ол тілдерді емес, бағдарламалауды үйретеді. Код жазу мүмкіндігі біздің заманымызда өте танымал, ал егер сізде мұны ыңғайлы әдіспен білуге мүмкіндік болса, неге мұны істемеу керек?

Magnus Trainer

Шахмат – бұл уақытты өткізудің жағымды әдісі ғана емес, сонымен қатар ақыл-ойды тренажер етеді. Оларды қалай ойнауды үйрену керек, және бұл қосымша сізге көмектеседі.

Elevate

Танымал ми тренажеры қолданбасы. Онда логиканы, концентрацияны және жадты соруға арналған көптеген жаттығулар бар. Қосымша ағылшын тілінде, сондықтан сіз бір уақытта тіл үйренуіңіз керек. Сәйкес келмейтіндер баламалардың тізімін қарастыруы керек.

FBReader

Кітапқа қарағанда интеллектке не жақсы әсер етуі мүмкін? Қалаған кезде сапалы көркем әдебиетті оқыңыз. FBReader – бұл тамаша бағдарлама, бірақ басқалары бар, бұдан да жаман емес.

Бұл қосымшаларды үнемі сіздің көз алдыңызда болатындай етіп басты экранға қойыңыз. Егер сіз кенеттен скучно болсаңыз, онда әлеуметтік желілер мен ойындарда жабысудың орнына, ағылшын тілін қатайтып немесе логикалық жұмбақтарды шешкен дұрыс. Бұл сонымен бірге уақытты өлтірудің әдісі – пайдалы.

 

Оставьте комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *