Жаныңызды қалай тыныштандыруға болады

Стресс пен мазасыздық – дамудың технологиялық жолымен өткен қоғамның қасіреті. Көптеген қазіргі заманғы компанияларда жұмысшылар тіпті жұмыс кезінде шиеленіске ұшырайды деп күтілуде. Бірақ бұл ешкімге жақсы бола бермейді. Күн сайын миллиондаған адамдар өздерінің шатасуларымен күресіп, жандарын тыныштандырудың жолдарын іздейді және өздерімен үйлесімді өмір сүреді. Мазасыздықты бақылау әрдайым ұзақ процесс болып табылады. Ол бір күнде оқи алмайды.

Алайда, мазасыздықты азайтуға мүмкіндік беретін әдістер бар. Егер сіз қазір мазасыздықты бастан кешірсеңіз немесе бұл сезім сізге жиі жететін болса, қорқыныштан арылудың келесі стратегияларын қолданып көріңіз.

Дұрыс тізімдер

Сізге ләззат әкелетін әрекеттер тізімін жазыңыз. Болашақта бұл тізім сіздің өміріңіздегі нақты құндылықты еске түсіру үшін қызмет етеді. Мысалы, ол келесідей көрінуі мүмкін:

Сенбіде велосипедпен жүріңіз;
Бірнеше жаңа астер немесе ромашкаларды сатып алып, қонақ бөлмесінде үстелге қойыңыз;
Күніне екі рет он минуттай медитация бастаңыз;
Соңында сөреден кітап алуға, оған уақыт болмады;
Немесе тіпті тауға саяхат жасауға тапсырыс беріңіз.

Тізім үлкен болуы міндетті емес. Сіз мұны қуанышқа бөлейтін және олардың ішкі әлемімен үйлесімді болуға мүмкіндік беретін 15-20 жағдай жасай аласыз.

Уақыттан қаш

Біз барлығымыз өндірістік қатынастардың, бес күндік жұмыс аптасының және кеңсе жүйесінің нақты құлдары болдық. Бірақ адам ағзасы мыңдаған жылдар бұрынғы ережелер мен заңдармен өмір сүреді. Сондықтан адамдар, мысалы, дәрігерге барғанда ғана, денсаулық сақтау ресурстарының сарқылуы мен шектеулері туралы есіне алады. Клиенттермен операциялар, келісімшарттар, салықтар және жеткізілім – мұның бәрі соншалықты маңызды бола бермейді. Егер медициналық көмек пен дәрі-дәрмектерді сатып алу мүмкін болса, онда күнделікті дұрыс тамақтану, уақтылы демалу және дұрыс тамақтану адамның әдеті мен оның басымдықтарының дұрыстығына байланысты.

Сондықтан аптасына кемінде бір күн сыртқы әлемнің қажеттіліктеріне қарамай өмір сүруге тырысыңыз. Сізге тек өзіңізге арнаған демалыс күні болсын. Бұл күнді бірнеше сағатқа қарамаңыз. Денеңіздің сұраныстарын тыңдаңыз. Күннің ортасында ұйықтағыңыз келеді ме? Жасаңыз!

Оқи отырыңыз:  Әйелдің ер адаммен араласуындағы 10 өлімге әкелетін күнә

Дабылды қағазға жазыңыз

Зерттеулер маңызды оқиғалар алдында дабылды қағаз бетіне жазудың тыныштандыратын әсері бар екенін көрсетті. Бұл әрекет одан әрі мінез-құлықты неғұрлым сенімді етеді. Жазу процесінің өзі стрессті тудыратын фактілерді «стресстеуге» көмектеседі.

Шамадан тыс уайымның алдын алу үшін, мазасыз ойларды жазуды әдетке айналдырыңыз. Мұны күннің кез келген уақытында жасауға болады, бірақ мұндай жазба алдағы маңызды оқиғаларға дейін өте маңызды.
Кешке жиырма минут, ұйқыдан бірнеше сағат бұрын жақсы ойып алыңыз. Қағаз парағын екі бағанға бөлуге болады. Біреуі «Тәртіпсіздік» себептері, ал екіншісі – «Шешімдер» немесе «Іс-шаралар жоспары» деп аталады. Егер сіз қандай да бір шешімге келмесеңіз де, процестің өзі ұйқыға кетер алдында сізді мазасыз ойлардан тазартуға мүмкіндік береді.

Сезімдерді мойындаңыз, бірақ олардың қолында емес

Егер сіз мазасыздық пен мазасыздықты, ашуланшақтықты, ашулануды сезінсеңіз – жалпы, кез-келген жағымсыз эмоция – тану – сіз одан құтылу үшін жасай алатын ең жақсы нәрсе. Өзіміздегі кез-келген тәжірибені басуға тырысып, біз оларды тек өз қуатымызбен тамақтандырамыз. Сондықтан, күштерді басуға күш жұмсаудың қажеті жоқ. Сонымен қатар, эмоцияларды тану уақытында тоқтап, олардың ықпалына берілмеуге көмектеседі.

Мәселен, егер сіз мазасыздық сезінсеңіз, осы сезімді байқауға тырысыңыз. Мүмкін, ол кез-келген қауымдастықтармен немесе кескіндермен байланысты болады. Мазасыздық көбінесе суық сұр дақ немесе тыртық тәрізді түрінде болады. Мына суреттен не ұнайтынын сұраңыз? Оған ақыл мен жылу сәулесін жіберуге тырысыңыз. Біздің психикамыздың эмоционалды компоненті кішкентай және кейде инабатты бала сияқты, үнемі назар мен мақұлдауды күтеді. Әрине, бұл «бала» туралы айту керек дегенді білдірмейді. Оның қажеттіліктерін байқау жеткілікті.

Тәжірибе туралы фильм

Кейде жанға тыныштық табу үшін жағдайға сырттан қарау керек. Ол үшін сізді алаңдататын ойларыңыз бен алаңдаушылықтарыңызды театрландырылған қойылым немесе теледидарлық шоу түрінде ұсынуыңыз керек. Сіз өзіңіз экраннан немесе аудиториядан өз орнын алатын қарапайым көрерменге айналасыз.

Оқи отырыңыз:  Бала туудан қорқуды жеңуге болады!

Кейде өзіңізді стендтен шоу процесін бақылайтын оператор рөлінде елестетуге кеңес беріледі. Қалың әйнегі арқылы экранда не болып жатқанын көресіз. Барлық оқиғалар өз жарықтығын жоғалтады, ал сіз олардан ақылмен бөлінесіз.

Өкінішке орай, барлық уайымнан тез арада арылуға мүмкіндік беретін «сиқырлы таблетка» жоқ. Кейбір адамдарға табиғатынан табиғатты сақтау мүмкіндігі беріледі. Біз үшін ақылға қонымды тәсіл – мазасыздықты жеңуге және жан тыныштығын қайтаруға көмектесетін стратегияларды қолдану.

Оставьте комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *